نصب و تعمیر انواع آیفون در اهواز

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
مدیریت آقای معتمدی نژاد
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه 09163473484
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس
اهواز
تاریخ انقضا 1403/11/16

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09163473484

توضیحات

✅تیم ما با کادری مجرب و متخصص و با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات نصب و تعمیر انواع آیفون در اهواز آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • نصب و تعمیر انواع آیفون صوتی
  • نصب و تعمیر انواع آیفون تصویری

:white_check_mark:

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

 

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️در محل شما

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

امکانات آیفون‌ تصویری چیست؟

🔶ابعاد صفحه نمایش دیجیتال:

صفحه نمایش دیجیتال یکی از مهم ترین قسمت های آیفون تصویری است و با ابعاد و اندازه های مختلف طراحی شده است. امروزه هر چه صفحه نمایش بزرگتر باشد، زیباتر است. اما فراموش نکنید که اندازه صفحه نمایش بزرگ به معنای کیفیت و وضوح تصویر بالا نیست. در عوض، وضوح تصویر به وضوح آن مرتبط است. ابعاد صفحه نمایش های نصب شده در آیفون های تصویری معمولا از 2.5 تا 10 اینچ متغیر است و هر چه سایز بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

حتما تا به حال به تبلت های آیفون برخورد کرده اید و زیبایی آن ها را تحسین کرده اید. آیفون های تبلتی، آیفون هایی هستند که گوشی ندارند و از ابعاد بالاتر صفحه نمایش خود استفاده می کنند. آنها کاملاً مطابق با دکوراسیون مدرن و امروزی طراحی شده اند و می توانند در هر نقطه از خانه یا محل کار نصب شوند و از زیبایی آن لذت برد.

🔶داشتن حافظه داخلی:

افرادی که سال ها از آیفون های بدون حافظه مانند آیفون های صوتی استفاده می کنند، متوجه می شوند که حافظه داخلی را می توان به عنوان مهم ترین ویژگی آیفون تصویری تشخیص داد. زیرا در مواقعی مانند ورود دزد به خانه، هیچ مدرکی از چهره او وجود ندارد. اما زمانی که از آیفون های تصویری استفاده می کنید، قادر به ضبط فیلم و ضبط چهره سارق خواهید بود، با این کار می توانید مدارک لازم را در اختیار پلیس قرار دهید.

این نوع آیفون ها به شما امکان ضبط ویدیوهای 30 ثانیه ای را می دهند. امکان فیلم برداری و یا عکس گرفتن به صورت دستی یا خودکار وجود دارد و بنا به انتخاب شما انجام خواهد شد. آیفون‌های دارای حافظه داخلی به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند که اگر در خانه یا محل کار نیستید، پیامی ارسال کنند.آیفون های دارای حافظه به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول آیفون هایی هستند که نمی توانید حافظه آنها را ارتقا دهید. یعنی اسلات کارت حافظه ندارند و فقط می توانید از حافظه داخلی استفاده کنید. دسته دوم آیفون هایی هستند که با افزودن کارت حافظه می توانید حجم حافظه را افزایش دهید. قطعا قیمت این نوع آیفون بالاتر از قیمت دسته اول است.

🔶لمسی بودن:

پنل آیفون تصویری دارای دکمه ای است که برای لمس مدل های جدیدتر این دکمه ها طراحی شده است. آیفون های با پنل لمسی زیباتر هستند و قیمت آیفون تصویری لمسی قطعا از پنل دکمه ای بالاتر است. این بدان معنا نیست که آیفون های تصویری دکمه دار تولید نمی شود، بلکه هر دو طراحی و تولید می شوند و مشتری می تواند بر اساس بودجه، نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کند. قطعا انتخاب آیفون های تصویری با صفحه نمایش لمسی اولین انتخاب مشتریان خواهد بود.

برچسب ها

#نصب آیفون اهواز

#تعمیر آیفون اهواز

#تعمیرات آیفون اهواز

#نصب آیفون در اهواز

#تعمیر آیفون در اهواز

#تعمیرات آیفون در اهواز

#نصب آیفون صوتی در اهواز

#تعمیر آیفون صوتی در اهواز

#تعمیرات آیفون صوتی در اهواز

#نصب آیفون تصویری در اهواز

#تعمیر آیفون تصویری در اهواز

#تعمیرات آیفون تصویری در اهواز

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “نصب و تعمیر انواع آیفون در اهواز”

Rating