نصب ساندویچ پانل،نصب خرپا و انواع ورق شیروانی

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
مدیریت آقای فلاحتی
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه 09125657866
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام ayhan65248
آدرس
سراسر کشور
تاریخ انقضا 1403/09/18

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09125657866

توضیحات

✅مجموعه ما با کادری مجرب و حرفه ای و با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات تخصصی نصب ساندویچ پانل،نصب خرپا و انواع ورق شیروانی آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

 

✅️شرح خدمات ما:

  • اجرای انواع سازهای فلزی، پیچ و مهره ای، سوله، جوشی با قوطی پروفیل، تیراهن، نبشی و غیره
  • نصب تخصصی ساندویچ پانل سقفی و دیواره برای سوله های قوسی و ساده
  • پوشش سقف سوله و خرپا با انواع ورق ها و عایق ها برای سالن های قوسی و ساده که عبارتند از:شادولاین،ایرانیت سیمانی،ذوذنقه،سینوسی با توری و پشم شیشه، کارتن پلاست و پشم شیشه، فوم و پشم شیشه، رول میکرون آلومینیوم و پشم شیشه یا در همه موارد پشم سنگ
  • مجری نصب سقف های شيب دار و طرح دار برای خانه های ویلای، پیشانی،سردری،آلاچیق با انواع ورق و نما دامپای مربوطه پرچین،طرح سفال،سفال طبرستان، آندوویلا،دکرا،اردواز و غیره
  • اجرای انواع آبرو برای آبریز سالن ها، آبروی فتیله ای، جوشی جعبه ای، حصیری، لندنی، و نما و لمبه دور سالن ها و نصب هوا کش بادی برای کارخانجات دودزا
  • تعمیر و تعویض ایرانیت و ورق های پوسیده با عایق های مربوطه
  • اجرای انواع فلاشنگ ها روی دیوار و پنجره های ساختمانی

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️داراب نامه تأیید کار در اکثر نقاط کشور و خارج از کشور

✔️همه نمونه کارهای ما را میتوانید در اینستاگرام ببینید.

 

✅تیم ما همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، خدمات ارائه دهد.

 

🔷با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های ساندویچ پانل

🔸ساندویچ پانل سازه‌ای متشکل از چندلایه است که جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی (آجری و سیمانی) به شمار می‌رود. این مصالح از سه‌لایه تشکیل شده‌اند و به دو ورق فولادی و یک هسته‌ی میانی به‌عنوان عایق تقسیم بندی می‌شوند. هرکدام از لایه‌های ساندویچ پنل خاصیت فیزیکی و مکانیکی مخصوص به خود را داشته و مختص به مکانی با کاربرد خاص هستند.

🔸دیوار ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پانل دیواری نوعی مصالح پیش ساخته است که از آن جهت پوشاندن دیوار سازه‌هایی مانند سوله، کارخانه یا سردخانه استفاده می‌شود. این پانل‌ نسبت به پانل‌هایی که برای قسمت سقف به کار می‌رود دارای فراز و نشیب کمتری بوده و برای قسمت میانی آن‌ها از فوم‌هایی همچون: پلی اورتان، پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ و فوم xps استفاده می‌شود.

🔸ضخامت این نوع پانل‌ها با توجه به نوع کاربری آن تعیین می‌شود به‌عنوان مثال: برای ساخت دیوار سردخانه‌ها عمدتاً پانل‌هایی با ضخامت ۱۰ سانتی‌متر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین عرض مفید پانل دیواری در حدود ۱۱۴۰ میلی‌متر و طول آن بسته به درخواست مشتریان تولید و عرضه می‌شودسقف ساندویچ پانل که با نام ساندویچ پانل سقفی شناخته می‌شود؛ برای ساخت و اجرای سقف سازه‌های مختلف کاربرد دارد. این نوع ساندویچ پانل به دلیل برخورداری از گام‌هایی بلند مانع از آب به داخل سازه می‌شود. این طراحی به دلیل مقابله با برف یا باران است.

🔸لایه‌های بیرونی این نوع پانل‌ها از جنس آلوزینک، گالوانیزه و آلومینیوم بوده و لایه‌های درونی آن نیز همانند پانل دیواری می‌تواند از پلی اورتان، پلی استایرن و… ساخته شود. ضخامت پانل سقفی ساندویچی در ۴ تا ۱۰ سانتی‌متر متغیر بوده و مانند سایر پانل‌‌های شرکت ماموت در طول دلخواه مشتریان قابل سفارش می‌باشد.

🔸به‌خاطر داشته باشید که پانل‌های سقفی و دیواری بر حسب مترمربع فروخته می‌شوند؛ لذا قبل از خرید بایستی متراژ مورد نظر خود را به واحد فروش اعلام نمایید تا کارشناسان فروش با محاسبه متراژ ساندویچ پانل موردنظر شما،در مورد میزان قیمت و تعداد شیت‌هایی که باید خریداری نمایید شما را راهنمایی می‌کند.

برچسب ها

#نصب ساندویچ پانل

#نصب خرپا

#نصب ورق شیروانی

#نصب ساندویچ پانل در تهران

#نصب خرپا در تهران

#نصب ورق شیروانی در تهران

#نصب ساندویچ پانل در شیراز

#نصب خرپا در شیراز

#نصب ورق شیروانی در شیراز

#نصب ساندویچ پانل در کرج

#نصب خرپا در کرج

#نصب ورق شیروانی در کرج

#نصب ساندویچ پانل در اصفهان

#نصب خرپا در اصفهان

#نصب ورق شیروانی در اصفهان

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “نصب ساندویچ پانل،نصب خرپا و انواع ورق شیروانی”

Rating