مکانیکی،باطری سازی و جلوبندی شبانه روزی در همدان

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده
آقای حیدری
شماره تلفن
موبایل 09911928830
وبسایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس همدان
تاریخ انقضا 1403/08/29

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09911928830

توضیحات

✅مجموعه ما بابیش از چندین سال سابقه کار درخشان در زمینه خدمات تخصصی مکانیکی، باطری سازی و جلوبندی شبانه روزی در همدان آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • روشن کردن ماشین در محل (در تمام نقاط همدان، شبانه روزی، داخل و بیرون از شهر)
  • دستگاه دیاگ
  • باطری سازی
  • سیم کشی کولر و بخاری
  • تنظیم موتور انواع ماشین ها
  • مکانیکی
  • تعویض تسمه تایم
  • تعمیر موتور گیربکس انواع ماشین ها
  • جلوبندی
  • تعمیر جعبه فرمان
  • تنظیم ارتفاع تعمیر
  • اکسل رام ماشین
  • امداد خودرو

 

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️با بهترین کیفیت

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

🔶دینام خودرو در واقع یک موتور مولد الکتریکی و تولید کننده برق ماشین است. هنگامی که موتور روشن می‌شود، این قطعه الکتریکی به‌وسیله آرمیچر داخلی که شامل یک سیم پیچ میدان است و به‌واسطه میدان مغناطیسی ایجاد شده برق لازم را تولید می‌کند. دینام از یک پوسته فلزی، دوعدد بالشتک، آرمیچر، بوش، کلکتور، فولی و چند قطعه زغال تشکیل شده و همان‌طور که گفته شد هدف اصلی آن تولید جریان مستقیم یا جریان dc برای شارژ باتری خودرو و تامین انرژی جریان الکتریکی مورد نیاز یک خودرو یا دستگاه دیگر است.

🔶بهتر است بدانید یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین قطعه‌های خودرو، دینام است. نکته جالب توجه در برق خودرو این است که باتری فقط در زمان استارت به‌تنهایی وظیفه تامین برق اتومبیل را بر عهده دارد. شاید تا زمانی که دینام شما به خوبی کار می‌کند با اهمیت وظیفه آن آشنایی کافی نداشته باشید، اما کافی است اندکی دینام خودروی شما کم کاری داشته باشد تا متوجه شوید که در صورت کار نکردن یا حتی کم کار کردن دینام خودرو چه مشکلاتی برای اتومبیل شما به‌وجود خواهد آمد.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ویژگی های گیربکس اتوماتیک

🔸گیربکس یکی از مهم ترین قطعات خودرو است که برای انتقال قدرت از موتور به چرخ ها طراحی و ساخته شده است. انتقال قدرت مرحله ای است که براساس گشتاور این اجازه را می دهد که موتور خودرو در دور یکسان به سرعت های بالاتر دست پیدا کند.

🔸گیربکس‌های اتوماتیک هم دارای شتاب خوبی بوده و هم راننده را از زحمت تعویض دنده رها می‌کند از همین روی استفاده کنندگان از خودرو هم ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه بیشتر، خودرویی را خریداری کنند که اصطلاحا دنده اتوماتیک باشد تا هم انرژی کمتری در هنگام رانندگی مصرف کنند و هم از رانندگی خود لذت بیشتری ببرند.

🔸تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماشین نیاز به مهارت بالایی دارد و هر کسی نمی تواند تعمیر گیربکس اتوماتیک ماشین را بر عهده بگیرد.هنگام خرید خودرو، یکی از مهم ترین مسایل پیش رو، انتخاب نوع گیربکس خودرو است.

🔸در گذشته فقط یک مدل دستی و یک مدل اتوماتیک وجود داشت. اما امروزه انتخاب های ما در میان تکنولوژی های نو گسترش یافته است. مخصوصاً از زمانی که خودروهای الکتریکی وارد بازار شده اند که نحوه انتقال قدرت مخصوص به خود را دارند.

🔸با توجه به اینکه گیربکس‌های اتوماتیک انواع مختلفی مانند: CVT و تیپ ترنیک دارند که کارآیی هر کدام متفاوت از دیگریست و البته نگهداری از اینگونه خودروها توجه ویژه‌ و ماهرانه استفاده کنندگان از آن را می‌طلبد؛ لذا گیربکس‌های اتوماتیک به نسبت گیربکس‌های دستی دچار خرابی بیشتری می‌شوند.

🔸تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماشین در تعمیرگاهی که تخصص ویژه‌ای در تعمیر گیربکس اتوماتیک دارد موجب کسب رضایت مشتریان بوده است. ما با تجربه چندین ساله کارشناسان خود در عیب یابی و تعمیر و استفاده از قطعات مرغوب تعویضی در اینگونه گیربکس‌ها در خدمت شما هستیم.

برچسب ها

#مکانیکی همدان

#باطری سازی همدان

#جلوبندی همدان

#مکانیکی در همدان

#باطری سازی در همدان

#جلوبندی در همدان

#بهترین مکانیکی در همدان

#بهترین باطری سازی در همدان

#بهترین جلوبندی در همدان

#مکانیکی شبانه روزی در همدان

#باطری سازی شبانه روزی در همدان

#جلوبندی شبانه روزی در همدان

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “مکانیکی،باطری سازی و جلوبندی شبانه روزی در همدان”

Rating