مشاوره خرید باغ و ویلا آبسرد دماوند

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده آقای طالبی
شماره تماس ثابت
شماره تماس همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام villa_zamin_damavand
آدرس آبسرد دماوند
تاریخ انقضا 1402/12/16

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09127960199

توضیحات

🔴مشاوره املاک باغ ویلا

 

✅مجموعه ما طی چندین سال فعالیت در زمینه خدمات مشاوره خرید باغ و ویلا آبسرد دماوند توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • مشاوره خرید زمین
  • مشاوره خرید ویلا
  • پیمانکاری
  • ساخت ویلا

 

🔸️هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

◼️در آبسرد دماوند

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

نکات مهم قبل از خرید ملک چه مواردی هستند؟

✔️اولین نکته مهم قبل از خرید ملک:

این است که با واسطه معامله نکنیم. یعنی تا آنجا که ممکن است و شرایط وجود دارد باید با شخص فروشنده و مالک اصلی و قانونی معامله کنیم. یعنی افرادی که خودشان را نماینده، پسردایی، همسر، برادر و پدر و مادر مالک اصلی ملک یا آپارتمان جا می­­زنند به هیچ وجه معامله نمی­کنیم. چون در صورت کشف خلاف اظهارات آن ها و اعتراض مالک اصلی به معامله انجام شده، او می تواند علیه هر دو آنها شکایت فروش مال غیر مطرح کند و سپس نسبت به ابطال معامله اقامه دعوا نماید. هم پول و سرمایه تان از دست می رود و هم تحت تعقیب کیفری و مشمول مجازات سنگین کلاهبرداری ملکی یعنی خرید و فروش مال غیر قرا می گیرید.

✔️دومین نکته مهم قبل از خرید ملک:

مربوط به این موضوع است که، هیچ گاه مذاکره و معامله و انعقاد قرارداد را در یک جلسه انجام ندهید. چون این کار یکی از خطرناک ترین کارهایی است که معامله گران غیرحرفه ای و ناشی انجام می دهدند و بعد از اینکه با ضرر و خسارت سنگین مواجه شدند تازه یادشان می افتد که با وکیل ملکی مشاوره بکنند که دیگه خیلی دیر شدهاست. بنابراین من محمدرضا فولادی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص دعاوی ملکی اصلاً و مطلقاً موافق انجام مذاکره و معامله در یک جلسه نیستم.

اگر واقع بین باشیم باید بدانیم که خرید و فروش خانه و ملک نیاز به تحقیق و جستجوی نسبتاً گسترده نیاز دارد. همانطور که برای خرید گوشی موبایل مدت ها وقت می گذاریم و همه سایت های فروش گوشی را بالا و پایین می کنیم، کافی است پیش از معامله با یک وکیل حاذق و مجرب در حوزه امور ملکی مشورت کنیم و یا از سرویس و خدمات دستیاری امور ملکی بهرمند شویم تا هیچ گاه در جلسه خرید و فروش ملک خود را تنها در میان گرگ ها احساس نکنیم!

✔️سومین نکته مهم قبل از خرید ملک:

عبارتست از بررسی و کنترل مدارک. شاید بپرسید آقای وکیل فولادی منظورتان کدام یک از اسناد و مدارک است؟ پاسخ خیلی ساده است منظورم اسناد و مدارک ملکی و یا خانه و یا آپارتمانی است که می­خواهید بخرید. دومین سند هم مربوط به اسناد و مدارک هویتی فروشنده.

متاسف هستم که بگویم اکثر خریداران املاک و مستغلات به تنها چیزی که نگاه نمی اندازند یا اگر هم آن را ببینند نمی دانند که چه قسمت هایی از سند ملک را باید مطالعه و بررسی کنند. سندهای ملکی همانطور که می دانید یا سند دفترچه ای هستند و یا سند تک برگ. درباره سند تک برگ چیست قبلاً مقاله را با همین عنوان در وب سایت وکیل رسمی منتشر کردیم که می توانید برای آشنایی با سند تک برگ این مقاله را با دقت بخوانید. نکات مهم در یک سند ملکی عبارت است از، شماره پلاک ثبتی، مشخصات مالک فعلی، مشخصات ثبتی و متراژ دقیق ملک، احراز این موضوع که آیا ملک داری وام بانکی و در رهن بانک است یا خیر، مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن چقدر است؟ چه تعداد اقساط وام دریافتی پرداخت شده است، آیا ملک در بازداشت است یا خیر و موارد مهم دیگر که در زمان انجام معامله خرید و فروش ملک باید کد نظر طرفین معامله قرار بگیرد یا از دستیار امور ملکی استفاده کنید.

✔️چهارمین نکته مهم قبل از خرید ملک:

عبارتست از استعلام ثبتی. قبل از اینکه قراردادی تنظیم شود و معامله­ ای انجام دهید از فروشنده باید بخواهید آخرین و جدیدترین استعلام ثبتی را به شما ارائه دهد تا وضعیت ثبتی ملک و شرایط و مشکلات احتمالی آن را بررسی کنید. انجام استعلام ثبتی ملک قبل از خرید آن یک نوع تضمین و اطمینان خاطری برای خریدار ملک و آپارتمان است که تا بر اساس نتیجه حاصله بتواند تصمیم واقع بینانه و منطقی برای خرید آن بگیرد.

استعلام ثبتی را می توانید از طریق یکی از دفاتر اسناد رسمی انجام بدهید. استعلام ثبتی قبل از خرید ملک امر مهمی است که بیش از ۹۵ درصد خریداران اطلاعاتی از آن ندارند. ما در وب سایت وکیل رسمی خدمتی تحت عنوان دستیار امور ملکی را معرفی کردیم که اضطراب شما از خرید ملک و مخاطرات ناشی از ناآگاهی از چگونگی تنظیم مبایعه نامه و هر قولنامه ملکی را به میزان چشم گیری کاهش می دهد.

✔️پنجمین نکته مهم قبل از خرید ملک:

عبارتست از عرف و شیوه رسمی و قانونی پرداخت ثمن معامله در هنگام خرید ملک . هنگام انجام معامله باید در متن مبایعه­نامه یک سری شرایط را برای پرداخت ثمن و وجوه مربوط به معامله پیش­بینی کنیم تا چنانچه خریدار در پرداخت ثمن یا الباقی وجه معامله تعلل کند یا آن را به تاخیر بیندازد، بتوانیم با اهرم های حقوقی و قراردادی با آن مقابله بکنیم. بیشتر آسیب هایی که خریداران یا فروشندگان ملک و آپارتمان پس از امضای مبایعه نامه و قولنامه خرید زمین و خانه با آن ها مواجه هستند به زمان تکمیل یا نوشتن ماده سه قرارداد یعنی پرداخت ثمن معامله ملکی برمی گردد. چگونگی تنظیم این بخش از مبایعه نامه خرید ملک از اهمیت دوچندانی نسبت به سایر بخش های یک مبایعه نامه یا قولنامه خرید خانه و آپارتمان برخوردار است.

✔️ششمین نکته مهم قبل از خرید ملک:

عبارتست از شرایط قراردادی. در یک قرارداد و معامله­ای که شما در آن دخالت دارید و به عنوان یکی از طرفین قرارداد ذیل آن را امضاء می کنید باید این پرسش را نزد خودتان مطرح کنید که چه شرایط و یا چه شروطی را می­توانید به عنوان خریدار ملک یا زمین در مبایعه نامه یا قرارداد خرید زمین و خانه در قرارداد به نفع خودتان بنویسید. یا اینکه حتی ­المقدور با اطلاع از چگونگی قراردادنویسی جلوی تنظیم شروطی که ممکن است در آینده برای شما خطرآفرین باشد را بگیرید.

برچسب ها

#مشاوره خرید باغ آبسرد دماوند

#مشاوره خرید ویلا آبسرد دماوند

#خرید باغ آبسرد دماوند

#خرید ویلا آبسرد دماوند

#فروش باغ آبسرد دماوند

#فروش ویلا آبسرد دماوند

#باغ آبسرد دماوند

#ویلا آبسرد دماوند

#مشاوره خرید باغ دماوند

#مشاوره خرید ویلا دماوند

#خرید باغ دماوند

#خرید ویلا دماوند

#فروش باغ دماوند

#فروش ویلا دماوند

#باغ دماوند

#ویلا دماوند

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “مشاوره خرید باغ و ویلا آبسرد دماوند”

Rating