مربی تربیت سگ در تهران

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آکهی دهنده آقای رضا کبودهن
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام rezakaboodhan
آدرس تهران
تاریخ انقضا 1402/05/19

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

توضیحات

🔴رضا کبودهن 

(مربی و رفتارشناس سگ)

 

✅مجموعه ما با کادری مجرب و حرفه ای و با ده سال سابقه درخشان در زمینه تربیت سگ در تهران آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • آموزش صفر تا صد با جدیدترین متد های روز دنیا
  • آموزش مقدماتی پیشرفته
  • حفاظت رفع انواع ناهنجاری

 

◼️تربیت سگ یعنی به سگتان یاد بدهید برای زندگی کردن در کنار شما باید چه کارهایی انجام بدهد و چه کارهایی را انجام ندهد. گستره تربیت سگ بسیار وسیع است و شما هرچه را که بخواهید میتوانید به سگتان یاد بدهید زیرا مغز سگ آماده یادگیری هرچیزی است که دوست دارید سگتان انجام دهد. از آموزش فرمان های ابتدایی ( مثل بشین، بخواب، بمون، صبر کن و … ) گرفته تا آموزش های تخصصی برای هر نژاد ( مثل آموزش گارد ،شکار، مواظبت از کودک، سگ دستیار اوتیسم و … ) و حتی آموزش های فانتزی ( مثل آموزش مُردن به سگ ، آموزش دست دادن به سگ ، آموزش نشستن روی دو پا و … ). قبل از شروع، باید بدانید که تربیت سگ کار بسیار ساده ای است اما شما باید راه درست انجام دادن آن آموزش را بدانید در غیر این صورت نه تنها نتیجه دلخواه را نمیگیرید بلکه ممکن است کاملا نتیجه عکس بگیرید.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های تربیت سگ

  1. سگ ها موجوداتی بسیار مهربان و با احساس هستند که به راحتی می توانند با انسان ارتباط برقرار کنند در واقع آگاهی سگ از احساسات ما باعث شده که بسیاری از افراد به فکر نگهداری و تربیت آنها باشند.
  2. قبل از هر چیز باید اصولی را که پایه و اساس یک تربیت صحیح هستند یادآورشویم بعد از تربیت مقدماتی می توان سگ را جهت اهداف خاص مانند شکار، مراقبت از گله، نگهبانی، جنگ، پلیس، سورتمه کشی، کار نجات افراد آسیب دیده یا گم شده، کشف جنایات و راهنمائی افراد نابینا تربیت کرد.
  3. سگها علاقه بسیار زیادی به توپ نشان می‌دهند. یکی از برنامه‌های تربیتی سگ ها این است که سگها تمرکز کردن را به خوبی یاد گیرند تا در محیطهای شلوغ بتوانند کارشان را به خوبی انجام دهند.

برچسب ها

#مربی تربیت سگ در تهران #تربیت سگ در تهران #مربی تربیت سگ تهران #تربیت سگ تهران #مربی تربیت سگ #تربیت سگ #بهترین مربی سگ در تهران #بهترین مربی سگ تهران #بهترین مربی سگ #مربی سگ #تربیت سگ

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “مربی تربیت سگ در تهران”

Rating