فروش ورق فولاد آلیاژی ST52

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده آقای صفری
شماره تلفن ثابت 02166810912
شماره تلفن همراه 09124166492
وب سایت hardmetaliran.com
واتساپ واتساپ
اینستاگرام
آدرس تهران، بزرگراه فتح,كيلومتر 4 ، شير پاستوريزه، مجتمع پارس امير
تاریخ انقضا 1402/10/11

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09124166492

توضیحات

✅مجموعه ما با کادری مجرب و حرفه ای و با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات فروش ورق فولاد آلیاژی ST52 توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • فروش ورق فولاد آلیاژی ST52

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

◼️فولاد St52 با نام فولاد منگنز کم‌کربن نیز شناخته می‌شود. این نوع فولاد دسته‌ای از فولادهای کم‌کربن آلیاژی هستند که از نظر کاربرد صنعتی در دسته فولادهای ساختمانی قرار دارند.

◼️فولاد St52 مطابق با استاندارد DIN 17006 تولید می‌شود که البته امروزه این استاندارد منسوخ شده و با DIN EN 100271 جایگزین شده است.

◼️ عدد پس از حروف ST نشان‌دهنده این است که تنش تسلیم نهایی این فولاد ۵۲۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. همانند ST37، برای این فولاد نیز رده‌بندی کیفیت ۱ تا ۳ در نام‌گذاری آن ذکر می‌شود. این فولاد در گرید ۳ کاربرد بیشتری دارد. قیمت ورق سیاه ST52 می‌تواند متاثر از این رده‌بندی باشد.

 

🔸️هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های ورق فولاد آلیاژی ST52

کاربرد وسیع این فولاد در صنایع بالادستی و مادر باعث شده که با نام زیربنایی و ساختاری شناخته شود. این فولاد به شکل‌های مختلفی تولید شده و در صنایع گوناگون به مصرف می‌رسد. در ادامه به کاربردهای این فولاد در بخش‌های مختلف می‌پردازیم.

 

  • کاربرد فولاد ST52 به صورت نبشی

ورق سیاه ST52 عموما در ضخامت‌های بالا تولید می‌شود. بنابراین این فولاد با روش فابریک به نبشی تبدیل می‌شود. در ساخت دکل‌های مخابراتی بزرگ و ساخت پلتفرم‌های فلزی از نبشی استفاده می‌شود و در صورتی که نبشی نیازمند تحمل وزن بالا باشد آن را از این نوع فولاد می‌سازند. قاب‌های فلزی مورد نیاز صنعت همواره بزرگتر بوده و نیازمند خواص مکانیکی بالاتر است. در چنین مواردی استفاده از فولاد ST52 جهت تولید قاب فلزی، ایده‌آل است. همچنین نبشی از این جنس برای ساخت ساپورت سازه‌ها نیز به کار می‌رود. در ساخت ساپورت برای لوله در مسیرهای خط لوله و واحدهای پالایشگاهی نیز از فولاد St52 استفاده می‌شود.

  • کاربرد فولاد ST52 به صورت لوله

لوله سیلندری ST52 از خانواده لوله‌های سیلندری و نوعی لوله مانیسمان است. از این لوله در سیستم‌های هیدرولیک فشار قوی جهت حفاری‌های نفتی استفاده می‌شود. این لوله در ساخت جک هیدرولیک، صنعتی، پنوماتیک صنایع خودروسازی و ساخت سیلندرهای خاص استفاده می‌شود.

  • کاربرد فولاد ST52 به صورت ورق

این نوع ورق که نوعی ورق سیاه کاربرد گسترده‌ای در صنایع قطعه‌سازی، ساخت ابزار، راه‌سازی، شهرسازی، ریل‌سازی و پل‌سازی دارد. شاسی خودروهای سبک و سنگین و سازه ساختمان‌های بلند از دیگر مصارف ورق سیاه ST52 است.

  • کاربرد فولاد ST52 به صورت میلگرد

میلگرد فولادی با این جنس که به میلگرد صنعتی نیز معروف است، در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد فراوان دارد. استحکام میلگرد فولادی ST52 از نوع ST37 بالاتر است. در صورتی که در سازه نیاز به استحکام بالا باشد و همچنین در کاربردهای حساس و صنعتی از این نوع فولاد استفاده می‌شود. میلگرد صنعتی به عنوان شفت در ماشین‌سازی، ساخت شاسی و قطعات خودروهای سنگین و ریل سازی کاربرد دارد.

برچسب ها

#فروش ورق فولاد آلیاژی ST52

#ورق فولاد آلیاژی ST52

#فروش ورق فولاد آلیاژی ST52

#فروشگاه ورق فولاد آلیاژی ST52

#خرید ورق فولاد آلیاژی ST52

#مرکز فروش ورق فولاد آلیاژی ST52

#قیمت ورق فولاد آلیاژی ST52

#فروش ورق فولاد آلیاژی ST52 در تهران

#فروش ورق فولاد آلیاژی ST52 در کشور

#خرید ورق فولاد آلیاژی ST52 در تهران

#ورق فولاد آلیاژی ST52 در کشور

#ورق فولاد آلیاژی ST52 در تهران

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “فروش ورق فولاد آلیاژی ST52”

Rating