عصب کشی دندان در ولنجک

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده خانم مردی
شماره تماس ثابت
شماره تماس همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس تهران - ولنجک
تاریخ انقضا 1404/01/28

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09915517963

توضیحات

✅تیم ما با بیش از چندین سال سابقه درخشان در زمینه عصب کشی دندان در ولنجک توانسته اعتماد و رضایت مراجعین خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • عصب کشی دندان 
  • عصب کشی دندان های خلفی (آسیاب های بزرگ)

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مراجعین عزیز می باشد.

 

✔️با کادری مجرب و حرفه ای 

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی

✔️ واقع در ولنجک

✔️ زیر نظر بهترین اساتید کشور

 

🔸در هر جلسه از درمان عصب کشی، دندانپزشک ابتدا با استفاده از بی حسی موضعی دندان مورد نظر را بی حس می کند. آنگاه با یک مته کوچک یک نقطه دسترسی به داخل دندان ایجاد می کند تا از طریق آن بتواند پالپ آسیب دیده و عفونی دندان را بردارد. سپس از یک ماده مخصوص برای از بین بردن باکتری های عامل ایجاد عفونت و ضد عفونی کردن بافت باقی مانده دندان استفاده می کند.

 بعد از پایان درمان و ضد عفونی تمامی کانال های ریشه دندان، دندان توسط مواد پر کننده و ترمیمی کامپوزیت یا آمالگام پر می شود.

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مراجعین را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

🔸اعتماد از شما جلب رضایت از ما

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

چه دندانی به درمان عصب کشی نیاز دارد؟

🔸هر دندانی که دچار پوسیدگی می شود لزوما نیازی به درمان عصب کشی ندارد. در مراحل اولیه پوسیدگی، می توان دندان را با درمان هایی مانند ترمیم و پر کردن دندان نجات داد.

🔸اما زمانی که پوسیدگی دندان پیشرفت کرده و به پالپ دندان که محل قرارگیری اعصاب و عروقی خونی دندان است می رسد، روش که برای درمان این دندان مورد استفاده قرار می گیرد عصب کشی یا درمان ریشه است.

🔸در صورتی که دندان در این مرحله که معمولا با درد و حساسیت شدید نسبت به مواد قندی، گرما و سرما و فشار جزیی است درمان نشود، دندان آسیب بیشتری می بیند. به طوری که چاره ای جز کشیدن دندان وجود ندارد.

🔸به طور کلی علائمی که می تواند نشان دهنده لزوم انجام عصب کشی دندان باشد عبارتند از:

  • احساس درد شدید و مداوم در دندان

یکی از مهمترین علائم نشان دهنده نیاز دندان به درمان عصب کشی احساس درد بسیار شدید در دندان است. این درد اغلب با نوشیدن مایعات سرد و داغ تشدید می شود. در این شرایط بهتر است هر چه سریعتر برای انجام عصب کشی و نجات دندان به دندانپزشک مراجعه شود.

  • ترک خوردگی یا شکستگی دندان

دندان ممکن است به دلایل مختلف دچار شکستگی یا ترک خوردگی شود. شکستگی دندان گاهی مختصر و در حد لب پر شدن است اما گاهی عمیق بوده و تا ریشه دندان پیشروی می کند. شکستگی عمیق دندان راه را برای نفوذ باکتری ها به ریشه دندان باز کرده و به مرور باعث ایجاد عفونت در این ناحیه می شود. دراین حالت نیز دندان نیاز به درمان عصب کشی دارد.

  • تورم و التهاب لثه

التهاب و تورم لثه اغلب نشان دهنده بروز مشکل در زیر سطح خود و ریشه دندان است. به ویژه در حالتی دندان بیمار آسیب دیده باشد تورم و آبسه در لثه می تواند لزوم انجام عصب کشی دندان را نشان دهد.

  • تغییر رنگ دندان

تغییر رنگ دندان به دلایل مختلف اتفاق می دهد. گاهی مصرف برخی خوراکی ها که حاوی مقدار زیادی رنگدانه هستند باعث تغییر رنگ دندان می شود که با انجام جرمگیری دندان یا بلیچینگ دندان، این تغییر رنگ برطرف می شود.

اما در برخی موارد تغییر رنگ دندان به دلیل عدم رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان و ناشی از آسیب های زیر سطحی دندان و آسیب در قسمت پالپ و عصب دندان است. لذا تغییر رنگ دندان را می توان یک علامت هشدار دهنده در مورد نیاز به درمان عصب کشی دندان در نظر گرفت.

  • پوسیدگی عمیق دندان

زمانی که پوسیدگی دندان پیشرفت کرده و به عمق دندان می رسد، نجات دندان از طریق استفاده از نخ دندان، مسواک و دهانشویه یا حتی ترمیم و پر کردن دندان امکان پذیر نیست. در این حالت حفره کوچکی در دندان ایجاد شده است که بیمار معمولا آن را نادیده می گیرد. اما در این وضعیت چاره ای جز عصب کشی دندان وجود ندارد.

برچسب ها

#عصب کشی دندان در ولنجک

#عصب کشی دندان در تهران

#عصب کشی دندان در شمیران

#عصب کشی دندان در زعفرانیه 

#عصب کشی دندان در خیابان مقدس اردبیلی

#عصب کشی دندان در بلوار دانشجو

#عصب کشی دندان در اوین

#عصب کشی دندان در محمودیه

#عصب کشی دندان در چمران

#عصب کشی دندان در قیطریه

#عصب کشی دندان در خیابان فضل الله

#عصب کشی دندان در خیابان یمن

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “عصب کشی دندان در ولنجک”

Rating