صافکاری،لیسه گیری و پی دی آر حرفه ای در یزد

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
مدیریت آقای گلستانی
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه
وب سایت
اینستاگرام safkari_yazd - hamid_golestani1995
آدرس شعبه ۱ صفاییه.بلوار تیمسار فلاحی.بلوار جهاد.روبرو کوچه یکم.جنب املاک صفاییه
آدرس شعبه ۲ صفاییه.میدان ابوذر.بلوار شهید دشتی.انتهای کوچه۱۷ یا کوچه تالار قصر. مغازه نبش راست کوچه
تاریخ انقضا 1403/11/25

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09136082208

توضیحات

🔴صافکاری یزد

 

✅تیم ما با کادری مجرب و متخصص و با بیش از چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات صافکاری،لیسه گیری و پی دی آر حرفه ای در یزد آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • صافکاری
  • لیسه گیری 
  • پی دی آر 

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️یکی از راه های از بین بردن خراش های عمیق به وجود آمده بر روی بدنه خودرو، لیسه کشی می باشد. عملیات لیسه گیری معمولا برای رفع خراش های عمیق و با گستره بالا صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن بهترین مرکز لیسه کشی بدنه خودرو در یزد همراه ما باشید.

 

◼️امروزه صافکاری به عملی تبدیل شده است که بسیار کاربرد دارد و شما می توانید با استفاده از صافکاری اتومبیل خود را تعمیر کنید، هنگامی که تصادف میکنید و بدنه اتومبیل شما دچار فرورفتگی می شود شما اتومبیل خود را پیش صافکار می برید. صافکاری pdr در واقع صافکاری بدون استفاده از رنگ و با ابزار و روش های خاص مانند میله های pdr است.

◼️همانطور که گفتیم صافکاری کاربرد زیادی دارد اما روش های صافکاری نیز بسیار زیاد است و انواع مختلفی دارد، البته این روش ها بستگی به نوع فرورفتگی دارند. مثلا کمتر پیش می آید که اتومبیل ها دچار تصادف شدید شوند به طوری که رنگ بدنه خود رو از بین برود. برای همین با استفاده از صافکاری بی رنگ می توان بدنه اتومبیل را به حالت اولی برگرداند. البته این کار به همین سادگی ها هم نیست و به ساعت ها زمان نیاز دارد. صافکار با استفاده از علم و مهارتی که در این زمینه دارد می تواند این کار را انجام دهد.

 

🔷با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

صافکاری پی دی ار چیست؟

  • به دلایل مختلف ممکن است بخش هایی از بدنه خودرو دچار تورفتگی یا برآمدگی و اصطلاحا قر شدگی شود. به دلیل تاثیر منفی که این تورفتگی و برجستگی ها بر جلوه ظاهری خودور ایجاد می کنند و به مرور نیز منجر به ترک خوردگی و ریختن رنگ میشود، لازم است برطرف شوند. یکی از روش های کاربردی در این زمینه صافکاری PDR (Paintless Dent Repair) می باشد که به صافکاری بدون رنگ معروف است.

  • در صافکاری بدون رنگ، به کمک ابزار و میله های مخصوص، تورفتگی یا برآمدگی سطح با کشش مواجه شده و به حالت طبیعی بر میگردند. با توجه به اینکه این عملیات با دقت بسیار بالایی انجام میشود، به همین دلیل هیچگونه ترک خوردگی روی رنگ یا رنگ پریدگی ایجاد نشده و پس از صافکاری نیاز به رنگ آمیزی نیست. به دلیل عدم نیاز به رنگ آمیزی پس از صافکاری به این روش صافکاری بدون رنگ گفته میشود.

برچسب ها

#صافکاری در یزد

#لیسه گیری در یزد

#پی دی آر در یزد

#لیسه کشی بدنه خودرو در یزد

#لیسه گیری بدنه خودرو در یزد

#صافکاری خودرو در یزد

#صافکاری ماشین در یزد

#صافکاری یزد

#لیسه گیری یزد

#پی دی آر یزد

#لیسه کشی بدنه خودرو یزد

#لیسه گیری بدنه خودرو یزد

#صافکاری خودرو یزد

#صافکاری ماشین یزد

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “صافکاری،لیسه گیری و پی دی آر حرفه ای در یزد”

Rating