شرکت الکترو تهران سرام امجد

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده شرکت الکترو تهران سرام امجد
شماره تلفن ثابت 02166006016
شماره تلفن همراه 09129457040 - 09352966216
وبسایت batec.shop
تلگرام
اینستاگرام
آدرس تهران - خیابان آزادی - بلوار شهیدان - مجتمع تجاری زیتون - طبقه همکف - شماره 11
تاریخ انقضا 1403/04/24

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09129457040

توضیحات

🔴شرکت الکترو تهران سرام امجد

 

✅مجموعه ما با کادری مجرب و حرفه ای و با بیش از چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات فروش تجهیزات برق صنعتی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

 

✅شرح محصولات ما:

  • کنترلر دما پروگرام 
  • ترموستات کوره 
  • پروگرامر 
  • کنترلر حرارت

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

◼️ترموستات کوره باتک (BATEC PC21-A) در سايز 96 در 96 ميليمتر ارائه گردیده و دارای 2 سال گارانتی تعمیر می باشد.

◼️پروگرامر BATEC PC21-A قابلیت برنامه پذیری می باشد که پارامتر زمان را در حین پروسه کنترل نمایید و دما را به صورت شیب (RAMP) که بر مبنا زمان هست بالا ببرد البته در پروگرامر BATEC PC21-A حالت پله (STEP) هم وجود دارد .

◼️به طور کلی پروگرامر BATEC PC21-A قابلیت کنترل دما را به صورت 6 حالت مختلف (ramp،step،perc) را در هر 81 مرحله خود به صورت مجزا را دارد.

◼️با توجه به اینکه کنترلر حرارت باتک (BATEC PC21-A) به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری کاملا تولید شرکت الکترو تهران سرام امجدمی باشد، شرکت آمادگی خود را برای ایجاد تغییرات بر روی این محصول جهت استفاده در صنایع مختلف اعلام می دارد.

◼️امکانات متعدد اعم از خروجی و ورودی و نحوه کنترل حرارت در کنار قدمت نزديک به ۲۰ ساله حضور اين کنترلر در صنايع کشور خودبخود برای مشتریان محترم اميد بخش و دلگرم کننده می باشد .

◼️علاوه بر آن قيمت مناسب و سرويس و خدمات پشتيباني منظم از ديگر نقاط برتري اين محصول هستند .

 

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

 

🔷با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های تعمیر ترموستات دیجیتال

  • ترموستات دیجیتال چیست؟

یکی از پرکاربردترین ترموستات ها در صنعت، ترموستات دیجیتال می باشد. این نوع ترموستات حاوی یک ترموکوپل بوده که درون محفظه دستگاه قرار داده می شود.

این ترموکوپل با اندازه گیری دمای داخل دستگاه، مقدار این دما را از طریق ارسال پالس الکتریکی به برد منتقل می کند. در برد، یک سیستم PID وجود داشته و اطلاعات توسط آن بررسی می شود.

در نتیجه، پس از بررسی دما، در صورت لزوم، مدار قطع می شود. ترموستات دیجیتال batec  یک جنس ایرانی و با کیفیت بسیار بالا ساخت شرکت الکترو تهران سرام است .

  • ساختار ترموستات دیجیتال و ارتباط آن با تعمیر

در ساختار این نوع ترموستات ها، یک مدار الکترونیکی و سنسور دماسنج وجود دارد. از این نوع ترموستات ها برای نمایش دو متغیر اصلیِ مقدار دمای واقعی و مقدار دمای مطلوب استفاده می شود.

در ترموستات دیجیتال، مقدار دمای واقعی را با PV و مقدار دمای مطلوب را با SV نمایش می دهند. سنسور دمای موجود در این ترموستات ها، دمای واقعی محیط را اندازه گیری می کند. این دما با PV نمایش داده شده و به عنوان سیگنال ورودی کنترلر در نظر گرفته می شود.

سپس، این دما با دمای مطلوب مقایسه شده و در صورتی که با یکدیگر تطابق نداشته باشند، کنترلر ارسال یک سیگنال خروجی را آغاز می کند. با ارسال این سیگنال به دستگاه های تنظیم کننده ی دما، مقدار دمای واقعی محیط، با توجه به دمای مطلوب تنظیم می شود.

دستگاه های تنظیم کننده ای که دمای محیط را متناسب با دمای مطلوب تغییر می دهند، شامل دستگاه های سرمایشی و گرمایشی می باشند. ارسال سیگنال خروجی از کنترلر، همواره ادامه داشته و تحت تاثیر اختلاف بین دمای واقعی و دمای مطلوب، کم و زیاد می شود.

بنابراین، اگر ترموستات دیجیتال عیب فنی داشته باشد، نمی تواند دمای محیط را به صورت دقیق اندازه گیری نماید. در این شرایط، تعمیر ترموستات، به عملکرد بهتر سیستم های سرمایشی و گرمایشی کمک می کند.

برد ترموستات دیجیتال نیز، یکی از قطعات مهمی است که امکان مدیریت و کنترل دما را در محدوده ی تعریف شده فراهم می کند و تعمیر به موقع آن، از ایجاد خسارت های جدی جلوگیری می کند.

برچسب ها

#تجهیزات برق صنعتی

#ترموستات کوره

#پروگرامر

#کنترلر حرارت

#فروش تجهیزات برق صنعتی

#فروش ترموستات کوره

#فروش پروگرامر

#فروش کنترلر حرارت

#خرید تجهیزات برق صنعتی

#خرید ترموستات کوره

#خرید پروگرامر

#خرید کنترلر حرارت

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “شرکت الکترو تهران سرام امجد”

Rating