دفتر اپتومتریست در تهران

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آکهی دهنده خانم مدرسی
شماره تلفن ثابت 02122851977 – 02122861078
شماره تلفن همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس
تهران پاسداران نبش دشتسان پنجم ساختمان 148 ط همکف واحد دو
تاریخ انقضا 1402/08/25

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 02122851977

توضیحات

🔴کلینیک بینایی سنجی مدرسی

 

✅تیم ما با کادری مجرب و حرفه ای و با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات بینایی سنجی در تهران آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

•بینایی سنجی

•بررسی نارسایی چشم در کودکان و بزرگسالان

•تست‌های تشخیص بیماری‌های آب سیاه و آب مروارید

•تعیین نمره عینک

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مراجعین را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

🔸️هدف اصلی ما جلب رضایت مراجعین عزیز می باشد.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های اپتومتری یا بینایی سنجی

◾ زیرمجموعه‌ای از پزشکی و درمان است که به مطالعه ساختار چشم و تشخیص انواع مشکلات مربوط به ان و ارائه راهکاری‌های درمان این مشکلات می‌پردازد. همچنین، به پزشکی که در زمینه تشخیص و درمان مشکلات و آسیب دیدگی‌های مربوط به بینایی فعالیت دارد، پزشک اپتومتریست می‌گویند.

 

🔸️پزشک اپتومتریست خدماتی از قبیل بینایی سنجی، بررسی نارسایی چشم در کودکان و بزرگسالان، تست تشخیص بیماری آب سیاه و آب مروارید و بسیاری دیگر را به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. اگرچه مشکلات جزئی مربوط به چشم را می‌توان در خانه درمان کرد، اما نشانه‌هایی وجود دارد که در صورت مشاهده لازم است حتما به پزشک اپتومتریست مراجعه کرد. در این‌جا به چند مورد از نشانه‌هایی که با مشاهده آن‌ها باید به پزشک اپتومتریست مراجعه کرد، اشاره می‌کنیم. اولین نشانه، درد چشم است. اگر به‌طور ناگهانی درد شدیدی را در یک یا هر دو چشم احساس می‌کنید این ممکن است نشانه‌های اولیه بیماری جدی باشد. سوزش چشم یکی دیگر از نشانه‌هایی است که در صورت بروز حتما باید به پزشک اپتومتریست مراجعه کرد. این نشانه ممکن است در پی آلرژی یا عفونت چشم ایجاد شود. حساسیت شدید به نور نیز از دیگر نشانه‌هایی است که هنگام بروز می‌بایست در اسرع وقت به پزشک اپتومتریست مراجعه کرد و علل ایجاد آن را مورد بررسی قرار داد. حساسیت شدید به نور می‌تواند به دلیل ایجاد آب مروارید باشد.

 

◾اپتومتریست نه تنها با تجویز عینک و لنز تماسی دید شما را کامل می کنند بلکه عینک شما را بطور تخصصی و علمی می سازند و لنز تماسی شما را بر اساس مشخصات اپتیکی و پزشکی چشم شما تهیه می کنند و گاهی در لابراتوار مخصوص لنز شما را می سازند.

◾بینایی شما وقتی کامل و کارآمد خواهد بود که عینک شما پس از تعیین نمره آن بطور علمی و دقیق و با رعایت استانداردهایی که یک اپتومتریست در دانشگاه فرا گرفته است ساخته شود و سپس برای شما فیت گردد.
عینک های آفتابی نیز عینک طبی بدون نمره هستند و باید با لحاظ مشخصات چشم و بینایی شما توسط اپتومتریست برای شما انتخاب و بطور صحیح فیت گردند.

برچسب ها

#اپتومتریست 

#دفتر اپتومتریست 

#اپتومتریست در تهران

#دفتر اپتومتریست در تهران

#بینایی سنجی

#کلینیک بینایی سنجی

#بینایی سنجی در تهران

#کلینیک بینایی سنجی در تهران

#تعیین نمره عینک

#تعیین نمره عینک در تهران

#نارسایی چشم کودکان

#نارسایی چشم 

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “دفتر اپتومتریست در تهران”

Rating