خدمات آهنگری در تهرانپارس،فرجام،نارمک و رسالت

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
مدیریت آقای ابوالپور
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس تهران - تهرانپارس
تاریخ انقضا 1403/12/09

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09122544518

توضیحات

✅مجموعه ما با سالها سابقه در زمینه خدمات آهنگری در تهرانپارس، فرجام، نارمک و رسالت آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • کلیه امور آهنگری

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️ در سراسر تهران 

 

🔸آهنگری (Forging) یک فرآیند تولیدی است که منجر به شکل دادن فلزات از طریق چکش کاری، پرس یا نورد می گردد.  این نیروهای فشاری از طریق چکش یا قالب اعمال می شوند. فورج اغلب بر اساس دمایی که در آن انجام می شود، به سه دسته سرد، گرم و داغ طبقه بندی می شود.

 
 

🔷با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع روش های آهنگری

  • آهنگری قالب بسته (Closed-die forging)

در آهنگری قالب بسته فلز حرارت دیده درون قالبی که به سندان متصل شده، قرار داده می‌شود. سپس چکش مکانیکی با سرعت و فشار زیاد و در فواصل زمانی کوتاه روی فلز مورد نظر فرود خواهد آمد. این کار آنقدر ادامه پیدا می‌کند تا فلز به شکل مورد نظر برسد؛ البته باید اشاره کنیم که بخشی از فلز نیز به عنوان بخش‌های زائد حذف خواهد شد. گفتنی است که آهنگری قالب بسته برای تولید قطعاتی با وزن بالا بسیار مناسب است.

  • آهنگری قالب باز (Open-die forging)

برای آهنگری قالب باز همه سطوح فلز حرارت دیده محصور نمی‌گردد و تنها بخش‌هایی که در تماس با قالب باشند، محدود می‌گردند. این شیوه به بهبود ریزساختارهای فلز کمک کرده و موجب مقاومت در برابر خستگی و استحکام بهتر محصول نهایی می‌شود. معمولا از روش قالب باز برای محصولات فلزی بزرگ و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • آهنگری غلطکی (Roll forging)

همان‌گونه که از نام این روش پیداست، برای اجرای آهنگری غلطکی از استوانه‌هایی بهره‌گرفته می‌شود که با اعمال فشار روی فلز حرارت دیده، سبب ایجاد تغییر در آن می‌شوند. این روش معمولاً با هدف کاهش سطح مقطع فلزات، کمتر شدن ضخامت و افزایش طول محصول نهایی استفاده خواهد شد. لازم به توضیح است که یکی از مزایای مهم آهنگری غلطکی، کاهش ضایعات خواهد بود.

  • آهنگری پرسی (Press forging)

در برخی از روش‌های آهنگری، از ضربات چکش متوالی به‌منظور تغییر در ساختار و فرم دهی به فلز استفاده می‌کنند. اما نحوه کار در آهنگری پرسی بدین شکل است که فشار مشخصی به صورت ممتد به فلز حرارت دیده وارد خواهد شد. آهنگری پرسی امکان کنترل فشار و حرکت قالب را فراهم خواهد ساخت. این روش برای فعالیت‌های کارگاهی و صنعتی با حجم کار بالا بسیار مناسب قلمداد می‌شود.

  • آهنگری کله زنی (Upset forging)

ابزار مورد استفاده در آهنگری کله زنی نوعی پرس میل لنگی است که با اعمال فشار بر فلز حرارت دیده، منجر به کاهش ضخامت و افزایش طول آن خواهد شد. روش کله زنی به صنعتگران کمک می‌کند تا با تولید حداقل ضایعات، به محصول مورد نظر خود برسند. ضمن اینکه سرعت کار در آهنگری کله زنی بسیار بالاست.

  • آهنگری اتوماتیک (Automatic hot forging)

آهنگری اتوماتیک با استفاده از ابزارهای کاملا اتوماتیک انجام می‌پذیرد. در این شیوه، فلزی که در دمای محیط قرار دارد، وارد دستگاه شده و پس از تغییر دما و اعمال فرایندهای آهنگری، محصول نهایی تولید خواهد شد. این روش سبب کاهش ضایعات و افزایش سرعت فرآیند آهنگری می‌گردد. همچنین به کمک این روش، تعداد نیروی کار نیز کمتر خواهد شد.

  • آهنگری هم دما (Isothermal forging)

در شیوه آهنگری هم دما از ماشین‌های کوچک‌تری به‌منظور انجام عملیات آهنگری استفاده می‌شود. دلیل آن هم، افزایش دمای فلز و قالب تا یک دمای مشترک است. این موضوع به کاهش اتلاف انرژی می‌انجامد.

برچسب ها

#خدمات آهنگری در تهرانپارس

#خدمات آهنگری در فرجام

#خدمات آهنگری در نارمک

#خدمات آهنگری در رسالت

#خدمات آهنگری در سرخه حصار

#خدمات آهنگری در لویزان

#خدمات آهنگری در حکیمیه

#خدمات آهنگری در تهران نو

#خدمات آهنگری در پیروزی

#خدمات آهنگری در دماوند

#خدمات آهنگری در هنگام

#خدمات آهنگری در دلاوران

#خدمات آهنگری در سراج

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “خدمات آهنگری در تهرانپارس،فرجام،نارمک و رسالت”

Rating