تولید کفش اسپرت با کیفیت

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده آقای حامد زالی
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه 09121309412 - 09127299573
وب سایت
تلگرام kabirsport1
اینستاگرام
آدرس اسلامشهر - انتهای خیابان کاشانی - چیچکلو - خیابان اصلی - پلاک 9
تاریخ انقضا 1402/09/14

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09127299573

توضیحات

🔴گروه تولیدی کبیر اسپرت

 

✅تیم ما با کادری مجرب و حرفه ای و با بیش از چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید کفش اسپرت با کیفیت آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • تولید عمده کفش اسپرت
  • پخش عمده کفش اسپرت
  • کفش اسپرت زنانه از سایز 37 الی 40 مدل فشیون
  • کفش اسپرت مردانه از سایز 40 الی 44 مدل آدیداس AX2

 

✅شرح محصولات ما:

  • کفش اسپرت زنانه و مردانه 
  • کتانی اسپرت

 

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

◼️دسترسی به زیره PU ضدسایش سه‌رنگ

◼️استفاده از کفی طبی اشتروبل ضد تعریق

◼️به‌کارگیری رویه پارچه، فابیلاک و بیاله تنفس‌پذیر

◼️تولید کفش ورزشی مردانه و زنانه در رنگ‌بندی متنوع

◼️عرضه عمده محصولات تولیدی با برند کبیر اسپرت دارای 6 ماه ضمانت

 

🔸️هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های کفش‌های اسپرت مناسب پیاده‌روی

🔸️تناسب قوس کفش با فرم پاها مهم است

فرم پاهای‌تان را با آزمون رطوبت، شناسایی کنید: علی رغم ویژگی‌های مشترک پا در بین تمام افراد معمولی مانند تعداد انگشتان، داشتن پاشنه، پنجه و قوزک، پای هر یک از افراد فرم و حالت مخصوص به خود را دارد که بهتر است سراغ کفشی برود که از فرم پا بهترین پشتیبانی را می‌کند.

آزمون رطوبت به شرح زیر است: ابتدا کف پاهای‌تان را کمی مرطوب کرده و آن را روی یک ورقه کاغذ تیره رنگ (معمولا قهوه‌ای) بگذارید و بعد از آن به رد پاهای‎‌تان روی کاغذ دقت نمایید. اگر در جای باقی مانده روی کاغذ، پاشنه پا یک خط ارتباطی نازک و سپس پنجه پا دیده می‌شود به این معنی است که فرورفتگی پاهای‌تان زیاد بوده و پاهای‌تان به سمت بیرون متمایل است. در این حالت کفش اسپرتی مناسب شما است که زیره‌ای نرم داشته و در همان قسمت زیره دارای بالشتک‌هایی جهت ضربه‌گیری باشد.

اگرهم رد پای باقی مانده روی کاغذ به صورت کامل بود یعنی هیچ برجستگی در کار نبود بدین معنی است که گودی کف‌پای شما کم‌تر از حد استاندارد بود و اصطلاحا صافی کف پا دارید. در این حالت پاها متمایل به سمت داخل هستند. در این شرایط باید سراغ تهیه کفش اسپرتی بروید که از کف پا به خوبی حمایت نموده و مانع از حرکت زیاد پای شما درون کفش شود.

اگر ردپای باقی مانده چیزی بین این دو حالت باشد، حالت پا نرمال بوده و می‌توان از کفش اسپرتی که نرمال بوده و می‌تواند به خوبی از پاشنه و پنجه پا محافظت کند استفاده کرد.

بعد از شناسایی حالات پای خود، سراغ یک برند و فروشگاه معتبر رفته و کفش اسپرت خود را تهیه نمایید.

🔸️ظاهر کفش اسپرت مهم است

انتخاب کفش‌های اسپرت یکی از جاهایی است که توجه به بعد ظاهری جنبه بسیار مهمی به خود می‌گیرد، زیرا از این کفش‌ها در مواقعی استفاده می‌شود که نیاز به انرژی و انگیزه بالایی دارید و از طرفی محدودیت‌های موقعیت‌های رسمی را هم ندارید لذا می‌توانید با انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های شاد حسابی زیبایی‌پسندی و تنوع طلبی‌تان را ارضا کنید.

🔸️قابلیت ارتجاعی کفش اسپرت را بسنجید

کفش‌های اسپرت مخصوص پیاده روی و دویدن، نرمی و قابلیت ارتجاعی بالایی داشته تا بتوان از آن‌ها بدون احساس خشکی و سفتی در هنگام قدم برداشتن در فعالیت‌های مختلف استفاده کرد. برای امتحان کردن میزان خاصیت ارتجاعی و انعطاف کفش، پاشنه را درون دستانتان نگه داشته و پنجه پا را خم کنید یا پاها را درون کفش کنید و پنجه پارا خم کنید و ببینید آیا کفش این امکان را به شما می‌دهد که پنجه پاهای‌تان را به میزان وقتی که کفش پاهای‌تان نیست خم کنید؟ اگر اینطور بود خاصیت ارتجاعی آن کفش اسپرت برای پیاده‌روی و دویدن مناسب است. در غیر این صورت با پیاده روی‌با آن کفش ممکن است دچار دردهایی در نواحی عظلات پشت ساق پا نواحی آشیل پا شوید.

🔸️وزن کفش اسپرت را بررسی کنید

در میان ویژگی‌های کفش‌های اسپرت، وزن شاخص مهمی است. از آنجایی که قرار است با این محصول به پیاده‌روی یا دویدن و بالا و پایین پریدن بپردازید نیاز به محصولی دارید که با یکی دو ساعت فعالیت شما را خسته نکند پس باید وزن کمی هم داشته باشد. برای اینکه وزن یک محصول پایین باشد باید اجزای سازنده آن وزن پایینی داشته باشد، مثلا یکی از زیره‌های رایج در کفش‌های اسپرت که وزن کمی دارد زیره‌های ای‌وی‌آ (EVA) بوده که علاوه بر وزن پایین انعطاف خوبی داشته و ماندگاری بالایی هم دارد و به مخاطبان محصولی با طول عمر خوب ارائه می‌دهد.

برچسب ها

#کفش اسپرت

#تولید کفش اسپرت

#تولیدی کفش اسپرت

#تولیدی کفش اسپرت در تهران

#تولیدی کفش اسپرت در اسلامشهر

#فروش کفش اسپرت در تهران

#فروش کفش اسپرت در اسلامشهر

#فروش عمده کفش اسپرت در تهران

#فروش عمده کفش اسپرت در اسلامشهر

#خرید کفش اسپرت در تهران

#خرید کفش اسپرت در اسلامشهر

#فروشگاه کفش اسپرت در تهران

#فروشگاه کفش اسپرت در اسلامشهر

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “تولید کفش اسپرت با کیفیت”

Rating