تولید وپخش انواع شلوار کتان و لی در کشور

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده
آقای کمیجانی
شماره تلفن 02177201146
موبایل 09122495944
وبسایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس تهران میدان رسالت خ هنگام خ شهید موگویی پلاک ۱۷۲
تاریخ انقضا 1403/08/29

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09122495944

توضیحات

(تمامی مدلها دارای سایز و رنگبندی می باشد.)

 

✅مجموعه ما بابیش از چندین سال سابقه کار درخشان در زمینه خدمات تخصصی تولید و پخش انواع شلوار کتان و لی در کشور آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • تولید و پخش انواع شلوار کتان و لی، راسته و کلاسیک با تنوع رنگ و جنس و قیمت مناسب
  • سفارشات دوخت برای شرکتها و ارگانها و بنکداری ها پذیرفته می شود.

 

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️به صورت کاملا تخصصی

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

☆شلوار لی را به دلیل محکم و بادوام بودن، می‌ توان به مدت طولانی استفاده کرد. در زمان های قدیم از شلوار لی به عنوان لباس کار استفاده می کردند، زیرا مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. پارچه لی تنها پارچه ای به شمار می‌ رود که نسبت به سایر پارچه ها بادوام است.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۷ مزیت پوشیدن لباس کتان

۱. بادوام و اقتصادی بودن لباس کتان

پارچه‌های کتان به عنوان قوی‌ترین الیاف طبیعی جهان شناخته می‌شود و از پارچه‌های نخی و پنبه‌ای بسیار بادوام‌تر است. استحکام الیاف به طور مستقیم بر استحکام پارچه‌ای که لباس از آن ساخته می‌شود، کمک می‌کند. بنابراین لباس‌های کتان هم ماندگاری بسیار بالایی دارند. یک تی‌شرت نخی شاید تنها چند فصل قابل استفاده باشد و بعد از چند ماه حالت اولیه خود را از دست بدهد اما مزیت لباس کتان این است که تا چند سال هم قابل استفاده هستند و نه تنها بعد از شست‌وشو حالت خود را از دست نمی‌دهند، بلکه به مرور زمان نرم‌تر و برای استفاده مناسب‌تر هم می‌شوند.

۲.  آسان بودن مراقبت از لباس کتان

اگر می‌خواهید لباس‌های کتان شما عمر طولانی‌ای داشته باشند، مراقبت از لباس‌های کتان بسیار مهم است اما خوشبختانه روش نگهداری چندان سختی ندارد. می‌توانید با خیال راحت لباس‌های‌تان را داخل ماشین لباسشویی بریزید و تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که از آب سرد استفاده کنید. در خصوص مواد شوینده هم توصیه می‌شود که از سفیدکننده‌ها استفاده نکنید زیرا باعث ضعیف شدن بافت لباس می‌شود.

در مورد نحوه‌ی خشک کردن لباس‌های کتان هم محدودیتی وجود ندارد و هم می‌توانید از خشک‌کن ماشین لباسشویی استفاده کنید هم آن‌ها را آویزان کنید تا به صورت طبیعی خشک شوند.

یکی دیگر از مزیت‌های لباس‌های کتان این است که برای زیبایی ظاهری نیازی به اتو کردن ندارند. در واقع چین‌ و چروک یکی از خصیصه‌های اصلی پارچه‌های کتان و بخشی از زیبایی‌ آن است. در حالی‌که اگر پارچه‌های نخی و پنبه‌ای چروک باشند، به نظر به‌هم ریخته و کثیف می‌رسند.

۳. ضد حساسیت

بسیاری از افراد از آلرژی و بیماری‌های پوستی مختلف رنج می‌برند و احتمالاً متوجه شده‌اند که انواع خاصی از پارچه‌ها اغلب علائم آن‌ها را تحریک و تشدید می‌کنند. علت اصلی چنین اتفاقی این است که اکثر پارچه‌ها رطوبت را در خود نگه می‌دارند و در نتیجه مکان مناسبی برای رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌شوند. اما از آنجایی که پارچه‌ای کتان قابل تنفس هستند، اجازه می‌دهند هوا آزادانه حرکت کند و در نتیجه رطوبتی که در صورت تعرق ایجاد شده است به سرعت از بین می‌رود. البته این موضوع به معنای آن نیست که پارچه‌های کتان کاملا ضد آلرژی هستند اما مطمئنا علائم آن را کم می‌ند و برای کسانی‌که تعرق زیاد دارند، بسیار مناسب است.

۴. لباسی برای تمام فصول

یکی از مزیت‌های جادویی لبا‌های کتان این است که هم برای فصل سرما و هم برای فصل گرما مناسب هستند. با توجه به اینکه پارچه‌ای کتان سبک وزن و تنفسی هستند و رطوبت را از بین می‌برند، برای تابستان عالی هستند. اما خیلی از افزاد برای فصل بهار، پاییز و زمستان هم لباس‌های کتان را انتخاب می‌کنند. لباس‌های کتان گرما را از بدن می‌گیرند و با آزاد کردن گرمای اضافی باعث می‌شوند احساس خوبی داشته باشید.

۵. همه کاره و مناسب هر موقعیت

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید در یک مراسم خاص شرکت کنید، به قراری کاری یا دوستانه بروید یا برای استایل روزانه‌تان به دنبال انتخابی مناسب هستید، لباس‌های کتان برای تمام این موقعیت‌ها مناسب هستند. برش‌های به کار رفته در لباس، الگوی لباس یا اکسسوری‌هایی که به همراه لباس‌تان استفاده می‌کنید، باعث می‌شود ماهیت لباس شما به سرعت تغییر کند و از شکل یک لباس ساده کتان خارج شود.

برچسب ها

#تولید شلوار کتان 

#پخش شلوار کتان 

#تولید شلوار لی

#پخش شلوار لی

#تولید شلوار کتان در تهران

#پخش شلوار کتان در تهران

#تولید شلوار لی در تهران

#پخش شلوار لی در تهران

#تولید شلوار کتان در کرج

#پخش شلوار کتان در کرج

#تولید شلوار لی در کرج

#پخش شلوار لی در کرج

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “تولید وپخش انواع شلوار کتان و لی در کشور”

Rating