توزیع و فروش گوشت شترمرغ در کاشان

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آگهی دهنده
آقای کارگر
شماره تماس ثابت
شماره تماس همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس کاشان
تاریخ انقضا 1404/02/02

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09135333080

توضیحات

✅مجموعه ما با چندین سال سابقه درخشان در زمینه توزیع و فروش گوشت شترمرغ در کاشان آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • عرضه گوشت شترمرغ
  • عمده و جزئی 

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️آماده همکاری آشپزخانه و رستوران و ارگان ها

 

✅گوشت شترمرغ به عنوان یکی از سالم‌ترین و کم چربی‌ترین گوشت‌های قرمز شناخته می‌شود که دارای مقادیر چربی و کلسترول پایینی است. به همین جهت جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت قرمز است و مزایا و فواید بسیاری برای سلامتی دارد. خواص گوشت شترمرغ برای بهبود عملکرد اعضای داخلی بدن، تناسب اندام، خانم‌های باردار، سالمندان و کودکان توسط محققان و کارشناسان تغذیه تایید شده است زیرا گوشت شترمرغ سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن است که مصرف آن موجب پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف خواهد شد.

✅مزه این گوشت تقریبا شبیه به گوشت گاو است اما با این تفاوت که گوشت شترمرغ نسبت به گوشت گاو بسیار سالم‌ترو مغذی‌تر بوده و هیچگونه بیماری و یا انگلی را به بدن انسان منتقل نمی‌کند. با این وجود طیف گسترده‌ای از افراد از خواص گوشت شترمرغ آگاهی کافی ندارند و معمولا در وعده‌های غذایی خود گوشت گاو، گوسفند، مرغ و یا ماهی مصرف می‌کنند. در صورتی که گوشت شترمرغ بسیار سالم‌تر و مقوی‌تر از سایر گوشت‌های قرمز بوده و به روش‌های مختلفی نیز قابل طبخ است.

 

🔷با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

خواص گوشت شترمرغ برای سلامت بدن

🔸تاثیر گوشت شترمرغ در سلامت قلب

گوشت شترمرغ به عنوان یکی از کم‌ چرب‌ترین گوشت‌های قرمز شناخته می‌شود که کلسترول و چربی بسیار پایینی دارد. به همین جهت مصرف آن برای حفظ سلامت قلب و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی عروقی بسیار مناسب بوده و جایگزین خوبی برای گوشت گاو و یا گوسفند است.

🔸خواص گوشت شترمرغ برای کرونا

گوشت شترمرغ منبع غنی از پروتئین است و براساس تحقیقات انجام شده، مصرف پروتئین برای بهبود علائم کرونا بسیار موثر است. از طرفی دیگر نیز گوشت شترمرغ دارای مقادیر قابل توجهی آهن، ویتامین D، امگا 3 امگا 6 و امگا 9 است که مصرف تمامی این مواد معدنی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و در نهایت جلوگیری از ابتلا به کرونا خواهد شد.

🔸مصرف گوشت شترمرغ برای دیابت

مصرف گوشت قرمز به دلیل دارا بودن مقادیر بالای قند برای افراد مبتلا به بیماری دیابت توصیه نمی‌شود. اما گوشت شترمرغ فاقد قند بوده و مصرف آن برای بیماران دیابتی هیچ ضرری به همراه ندارد و موجب افزایش سطح گلوکز خون نخواهد شد.

🔸گوشت شترمرغ برای درمان کبد چرب

مصرف گوشت شترمرغ برای افرادی که کبد چرب دارند نیز بسیار توصیه می‌شود زیرا این گوشت دارای مقادیر چربی اندکی نسبت به سایر گوشت‌های قرمز است. از طرفی دیگر نیز همانطور که اشاره کردیم، گوشت شترمرغ به عنوان یکی از کم چرب‌ترین گوشت‌های قرمز شناخته می‌شود و به همین جهت مصرف آن به میزان اندک برای افرادی که کبد چرب دارند، ضرری به همراه نخواهد داشت.

🔸فواید گوشت شترمرغ برای کودکان

گوشت شترمرغ سرشار از آهن و کلسیم است و کودکان برای رشد و افزایش قد و همچنین استحکام استخوان‌های خود به مقادیر قابل توجهی آهن و کلسیم نیاز دارند. بنابراین مصرف گوشت شترمرغ به تسریع روند افزایش قد و تقویت استخوان‌های کودکان کمک زیادی می‌کند.

🔸خواص گوشت شترمرغ برای سالمندان

گوشت شترمرغ به عنوان سالم‌ترین گوشت قرمز برای سالمندان شناخته می‌شود زیرا دارای مقادیر چربی و کلسترول پایینی است و مصرف آن برای افراد مسنی که به بیماری‌های قلبی، فشارخون و یا دیابت مبتلا هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

🔸خواص گوشت شترمرغ در بارداری

مصرف گوشت شترمرغ برای خانم‌های باردار بسیار مفید است و به سلامت و رشد مطلوب جنین کمک زیادی می‌کند. مقادیر آهن موجود درگوشت شترمرغ از کم خونی مادران در دوران بارداری جلوگیری کرده و ویتامین‌های مورد نیاز بدن آنان را تامین می‌کند. از طرفی دیگر نیز مصرف گوشت شترمرغ موجب کنترل سطح گلوکلز خون، مقابله با باکتری‌های مضر و جلوگیری از سردی رحم خواهد شد.

برچسب ها

#گوشت شترمرغ کاشان

#توزیع گوشت شترمرغ کاشان

#فروش گوشت شترمرغ کاشان

#پخش گوشت شترمرغ کاشان

#خرید گوشت شترمرغ کاشان

#فروش عمده گوشت شترمرغ کاشان

#گوشت شترمرغ در کاشان

#توزیع گوشت شترمرغ در کاشان

#فروش گوشت شترمرغ در کاشان

#پخش گوشت شترمرغ در کاشان

#خرید گوشت شترمرغ در کاشان

#فروش عمده گوشت شترمرغ در کاشان

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “توزیع و فروش گوشت شترمرغ در کاشان”

Rating