تنظیم دادخواست،لایحه،شکواییه و قرارداد بصورت حرفه ای

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
مدیریت خانم فاضل
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس تهران
تاریخ انقضا 1403/11/24

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09128249750

توضیحات

🔴وکیل پایه یک دادگستری

 

✅تیم ما با کادری مجرب و متخصص و با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات تنظیم دادخواست، لایحه، شکواییه و قرارداد بصورت حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • تنظیم دادخواست
  • تنظیم لایحه
  • تنظیم شکواییه 
  • تنظیم قرارداد

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مراجعین عزیز می باشد.

 

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️به صورت کاملا تخصصی

✔️با نوشتن یک دادخواست و لایحه حرفه ای و تخصصی و قرارداد حرفه ای بدون پرداخت هزینه وکیل از پشیمانی در آینده جلوگیری کنید ما امتحان خود را پس داده ایم.

 

🔹برای تعریف شکواییه یا شکایت نامه باید در ابتدا بدانیم که شکواییه یا شکایت نامه مربوط به امور کیفری است. منظور از امور کیفری اموری است که موضوع آن ها تحقق یک جرم و تعیین و اجرای مجازات برای آن است. بنابراین شکواییه زمانی می تواند مطرح شود که رفتاری که بر اساس قانون جرم دانسته شده رخ داده باشد. بر اساس ماده ۲ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ جرم به هر رفتاری (اعم از فعل و ترک فعل) گفته می شود که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است. بنابراین هر رفتاری که بر اساس قانون دارای مجازات است می تواند مورد شکایت شاکی قرار بگیرد. این شکایت در قالب شکواییه یا شکایت نامه به دادسرا تحویل داده می شود. بنابراین شکواییه یا شکایت نامه حاوی شکایت از سوی متضرر از جرم (شاکی) علیه کسی است که مرتکب یک رفتار مجرمانه شده است.

 

🔷با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های وکیل خوب

☆آگاهی و تسلط وکیل به قوانین و به روز بودن اطلاعات او در زمینه های حقوقی. در حقیقت یک وکیل خوب نباید فقط به دانش گذشته ی خود اتکا کرده و از آن بهره ببرد. بلکه باید از اطلاعات به روز و تغییراتی که قوانین با آن ها مواجه شده اطلاع کامل داشته باشد. از سوی دیگر، یک وکیل خوب باید بتواند با مطالعه پرونده تحلیل علمی درست ارائه دهد.

☆یک وکیل حرفه ای و مجرب باید حافظ اسرار موکل خود باشد. او باید تمام تلاش خود را برای محافظت کامل از اسرار موکل خود به کارگیرد. در حقیقت وکیل باید امانت‌دار اسرار موکل خود باشد و موکل باید وکیل را امین خود بداند.

☆یک وکیل حرفه ای با توضیحاتی جامع و کامل مسیر درست قانونی و نحوه سپری شدن مراحل رسیدگی پرونده را برای موکل شفاف سازی می‌کند. هرگز با بیان موضوعاتی چون من اطمینان صد در صد می دهم به موکل خود امید واهی نمی دهد. تعهد وکیل به وسیله است نه تعهد به حصول نتیجه، او باید تمام تلاش خود را برای احقاق حق موکل خود انجام دهد اما نباید به او امید واهی برای پیروزی در پرونده را دهد.

☆یک وکیل خوب پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و صحبت های لازم با موکل برای حل مشکل پیش آمده باید چندین راه حل قانونی را روی میز داشته باشد و با دید باز به موضوعات بنگرد. اگر وکیل خود را مقید به پیمودن یک راه کند ممکن است آن راه درست نباشد یا وقت زیادی برای حصول نتیجه داشته باشد.

☆علاوه بر موارد ذکر شده، یک وکیل حرفه و متخصص باید بیانی گیرا و قلمی سنگین نیز داشته باشد.او باید بتواند به درستی و با اعتماد به نفس به دفاع از موکل خود در صحن مقدس دادگاه بپردازد.

برچسب ها

#تنظیم دادخواست

#تنظیم لایحه

#تنظیم شکواییه

#تنظیم قرارداد 

#وکیل پایه یک

#وکیل پایه یک دادگستری

#تنظیم دادخواست در تهران

#تنظیم لایحه در تهران

#تنظیم شکواییه در تهران

#تنظیم قرارداد در تهران

#وکیل پایه یک در تهران

#وکیل پایه یک دادگستری در تهران

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “تنظیم دادخواست،لایحه،شکواییه و قرارداد بصورت حرفه ای”

Rating