ادوات کشاورزی پارسا

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آکهی دهنده آقای افشاری
شماره تلفن
موبایل 09189134911
وب سایت Parsakoohin.ir
پست الکترونیک alirezaafshariinik@gmail.com
اینستاگرام afshari4911
آدرس همدان . روستای کوهین
تاریخ انقضا 1401/10/10

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09189134911

توضیحات

🔴تولیدی ادوات کشاورزی پارسا

 

✅مجموعه ما با کادری مجرب و حرفه ای و با سالها سابقه درخشان در زمینه تولید ادوات کشاورزی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح محصولات ما:

•تراکتور

•کمباین

•ماشین پنبه پاک کن

 

◼️از گذشته تا اکنون کشاورزان به دنبال ادوات کشاورزی با دوام و کاربردی بوده اند؛ در گذشته این ادوات حالت ساده و سنتی داشته و معمولا با دست ساخته می شد اما امروزه با پیشرفت علم کشاورزی و مدرنیزه شدن کاشت و برداشت محصولات، انواع ادوات کشاورزی مدرن نیز به بازار عرضه شده اند.
◼️با توجه به رقابت گسترده ی شرکت های عرضه کننده ی ادوات کشاورزی، تشخیص محصولات با کیفیت می تواند دردسر ساز باشد. با توجه به این موضوع، لزوم خرید این ادوات از مراکز معتبر حس می شود.

 

🔸با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

🔸جلب رضایت شما مشتریان عزیز از اهداف اصلی ما می باشد.

🔸جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

ویژگی های کمباین

🔷کمباین (به انگلیسی: Combine harvester) ماشین برداشت محصولات دانه‌دار کشاورزی است نام آن برگرفته از واژهٔ انگلیسی combining به معنی ((ترکیبی)) است که در اصل به خاطر اینکه این ماشین سه کار را به صورت سلسله مراتبی انجام می‌دهد:

✔️دروکردن

✔️کوبیدن یا خرمن کوبیدن

✔️جداسازی دانه‌ها از ساقهٔ محصولی مانند:

▪️گندم، یولاف، چاودار، جو (گیاه)، ذرت، سویا را می‌توان با کمباین درو کرد.

🔷برای دروکردن و کوبیدن و جداسازی هر محصول باید قسمت‌هایی از کمباین تعویض شوند، هد کمباین و کوبنده و غربال‌ها قسمت‌هایی از کمباین هستند که برای هر محصول باید تعویض شوند.

🔷کمباین ساقه‌ها و برگ‌های زائد درو را در کنار خود بر روی زمین رها می‌کند که می‌توان برای غذای چهارپایان یا به عنوان کود گیاهی از آن‌ها استفاده کرد.

🔷استفاده از کمباین یکی از موثرترین و بابهره‌ترین روش‌های برداشت محصول است که به کمک آن می‌توان حداقل تعداد کارگر را برای محصول داشت.

برچسب ها

#ادوات کشاورزی پارسا #تولید ادوات کشاورزی در رزن #تولید ادوات کشاورزی در فامنین #تولید ادوات کشاورزی در کبودراهنگ #تولید ادوات کشاورزی در گل‌تپه #تولید ادوات کشاورزی در لالجین #تولید ادوات کشاورزی در مریانج #تولید ادوات کشاورزی در ملایر #تولید ادوات کشاورزی در نهاوند #تولید ادوات کشاورزی در همدان

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ادوات کشاورزی پارسا”

Rating