اجرا نمای رومی و سیمانی مازندران

ویژه

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آکهی دهنده آقای اصانلو
تلفن ثابت
موبایل 09115469844
وبسایت
اینستاگرام Namasazan.osanlo
تلگرام
آدرس مازندران
تاریخ انقضا 1402/04/03

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09115469844

توضیحات

✅تیم ما با چندین سال سابقه همراه با کادری مجرب در زمینه اجرا نمای رومی و سیمانی در مازندران آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

🔴مجموعه ما توانایی طراحی و اجرای کلیه ی نماها ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد و این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که به بهترین شیوه ی ممکن وظیفه ی خود را انجام دهد.  

🔴نمای ساختمان پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند. در طراحی نما، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجه آن ها اقدام به انتخاب نوع مصالح می کنند.

🔴نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن در مقایسه با سایر نماها ارزان تر می باشد. سرعت اجرای این نما بالاست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را بر روی سطح خارجی ساختمان اعمال نمود. نماکاری ساختمان با سیمان با استفاده از بهترین متریال صورت می گیرد تا سطح کار از کیفیت مناسب برخوردار باشد. نمای سیمانی از مقاومت لازم در برابر حریق برخوردار است و در صورت بروز آتش سوزی از انتشار آن جلوگیری می کند. در اجرای نما سیمانی ساختمان از سیمان سفید و یا سیمان رنگی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خود را دارد. لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده در عین حال زیبا برای ساختمان دانست.

 

🔹در اسرع وقت

🔹 با مناسب ترین قیمت دستمزد

ویژگی های نمای ساختمان

🔸️نمای ساختمان به عنوان یک محافظ باید مشخصه‌های فنی زیر را داشته باشد:

✔️عایق بودن نسبت به سرما، گرما

مصالح مختلف ساختمانی ضریب انتقال حرارت و ظرفیت گرمایی ویژه مختلفی دارند و در نتیجه عملکرد حرارتی متفاوتی خواهند داشت. یک سیستم نمای موفق، نمایی است که زیبایی و بهره‌وری انرژی را باهم داشته باشد. داشتن نمایی که عملکرد حرارتی خوبی داشته باشد مستقیماً مصرف انرژی را تحت تأثیر قرار می‌دهد لذا در نمای ساختمان، استفاده از مصالحی که ضریب انتقال حرارتی کمتری دارند، باید مورد توجه قرار گیرد.

✔️عایق بودن نسبت به صوت

نمای ساختمان می‌تواند به عنوان یک عایق صوتی ایده‌ال و مناسب عمل کند. توجه به این ویژگی به خصوص برای ساختمان‌هایی که در شهرهای بزرگ صنعتی و تجاری و یا در کنار مسیر گذراصلی واقع شده‌اند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

✔️مقاومت در برابر زلزله

✔️مقاومت در برابر ضربه

✔️مقاومت در برابر یخ‌زدگی

✔️مقاومت در برابر آتش‌سوزی

✔️مقاومت در برابر ریزش

✔️انعطاف‌پذیر بودن در اجرای نما

✔️سبک بودن

✔️قابل اجرا بودن در ساختمان‌های مرتفع

برچسب ها

#اجرا_نما_در_آمل #اجرا_نما_در_بابل #اجرا_نما_در_بابلسر #اجرا_نما_در_بهشهر #اجرا_نما در_پل_سفید #اجرا_نما_در_تنکابن #اجرا_نما_در_جویبار #اجرا_نما_در_چالوس #اجرا_نما_در_رامسر #اجرا_نما_در_ساری #اجرا_نما_در_سرخرود #اجرا_نما_در_عباس‌آباد #اجرا_نما_در_فریدونکنار #اجرا_نما_در_قائم‌شهر #اجرا_نما_در_مازندران #اجرا_نما_در_مرزن‌آباد #اجرا_نما_در_نشتارود #اجرا_نما_در_نوشهر #اجرا_نما کلاسیک_در_مازندران #اجرا_نمای_رومی _در_مازندران #اجرا_نمای_سیمانی _در_مازندران

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “اجرا نمای رومی و سیمانی مازندران”

Rating