اجرای تخصصی سقف شیروانی در اردبیل

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
مدیریت آقای بینا
شماره تلفن ثابت
شماره موبایل 09143503827
وب سایت
واتساپ
اینستاگرام
آدرس
اردبیل
تاریخ انقضا 1403/10/25

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09143503827

توضیحات

🔴سازنده و اجرای سقف شیروانی در اردبیل

 

✅تیم ما با کادری مجرب و متخصص و با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات تخصصی اجرای سقف شیروانی در اردبیل آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح خدمات ما:

  • طراحی و اجرای سقفهای ویلایی 
  • طراحی و اجرای سقف شیبدار 

 

🔸هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

✔️با کادری مجرب و حرفه ای

✔️به صورت کاملا تخصصی

 

◼️ما در تلاش هستیم با رعایت استانداردها بیشترین انتظارات مشتریان را در همه ی سطوح برآورده سازیم.

 

✔️سقف‌های شیروانی یکی از رایج ترین مدل‌های سقف به خصوص در مناطق شمالی کشور هستند. این سقف‌ها، بهترین گزینه برای استفاده در مناطقی هستند که بارش برف و باران در آن‌ها زیاد است. طی سال‌های گذشته از سقف‌های شیروانی از جنس گل یا بتن استفاده می‌شد اما در حال حاضر سقف‌های شیروانی فلزی به دلیل مزایای بی‌شماری که دارند، مورد استقبال سازندگان ساختمان‌ها قرار گرفته‌اند.

 

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مزایای سقفهای شیبدار

  • تخلیه سریع برف و باران: بدون شک اصلی‌ترین دلیل استفاده از شقف شیب‌دار در میان مزایا و معایب سقف های شیروانی، مزیت بزرگ تخلیه فوری و سریع برف و باران از روی بام است؛ موردی که فشار وزن این نزولات را در کمترین زمان ممکن از روی سقف برداشته و به دوام بالا و ایمنی سقف کمک زیادی می‌کند.
  • مقاومت در برابر زلزله: یکی دیگر از دلایل کاربرد سقف‌های شیروانی، مقاومت جالبی است که این نوع سقف در برابر زلزله دارد. برخلاف نمونه‌های بتنی و تیرچه بلوک، این سقف در برابر لرزش‌های زلزله از خود انعطاف به‌خرج داده و کمتر دچار آسیب می‌شود. این مزیت به دلیل ساختار خاص این نوع سقف شکل گرفته و در محافظت از ساختمان تاثیرگذار است.
  • کمک به تهویه بهتر: به‌دلیل فضای خالی موجود در سقف‌های شیروانی، امکان گردش هوای بهتری در ساختمان‌هایی با این نوع سقف فراهم شده و تهویه هوا در آنها به آسانی صورت می‌گیرد. بر این اساس با نصب سقف شیروانی و بدون صرف هزینه بالاتر می‌توان از گردش مطلوب هوا در فضای زیرین آن بهره برد.
  • افزودن فضای اضافه به ساختمان: شیروانی با فضای خالی که دارد بر فضای بالایی ساختمان افزوده و محیط را بزرگ‌تر و دلبازتر می‌کند. این نوع سقف، هم‌چنین به دلیل نصب عایق در لایه زیرین شیروانی، آن را در برابر نفوذ سرما و گرما مصون نموده و از اتلاف انرژی در آن جلوگیری می‌کند.
  • نمای زیبا: به‌جرات می‌توان گفت نمای جذاب شیروانی و تنوع رنگی آن، یکی از زیباترین انواع سقف را ایجاد کرده است. در میان مزایا و معایب سقف های شیروانی، این زیبایی به‌عنوان یکی از نقاط قوت مهم آن محسوب می‌شود.
  • وزن کم و آسیب کمتر: سقف‌های شیروانی که از بتن و فولاد چندانی استفاده نمی‌کنند، نسبت به نمونه‌های بتنی و تیرچه بلوک وزن به‌مراتب کمتری دارند. این مورد، هنگام بروز حوادث طبیعی یا ریزش احتمالی سقف، به آسیب و خسارات مالی کمتر منجر می‌شود.
  • ساخت سریع و نصب آسان: ساخت سقف شیروانی نسبت به انواع بتنی و تیرچه بلوک به زمان کمتر و تکنیک ساده‌تری نیازمند است. گرچه تخصص لازم را نیز می‌طلبد و برای ساخت آن باید به مهندسین مربوطه مراجعه نمود. این مورد را می‌توان در میان مزایا و معایب سقف های شیروانی منظور نموده و به‌ آن توجه ویژه داشت.

برچسب ها

#اجرای سقف شیروانی اردبیل

#اجرای سقف شیروانی در اردبیل

#مجری سقف شیروانی اردبیل

#مجری سقف شیروانی در اردبیل

#ساخت سقف شیروانی اردبیل

#ساخت سقف شیروانی در اردبیل

#سازنده سقف شیروانی اردبیل

#سازنده سقف شیروانی در اردبیل

#تعمیر سقف شیروانی اردبیل

#تعمیر سقف شیروانی در اردبیل

#تعمیرات سقف شیروانی اردبیل

#تعمیرات سقف شیروانی در اردبیل

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “اجرای تخصصی سقف شیروانی در اردبیل”

Rating