گروه صنعتی فابیگ

ویژه

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آکهی دهنده آقای فلاحتی
تلفن ثابت 02176217314
موبایل 09123783769 – 09122178794
وبسایت fabigiran.com
اینستاگرام
تلگرام
آدرس تهران
تاریخ انقضا 1401/09/22

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09122178794

توضیحات

🔴گروه صنعتی فابیگ

( سازنده فیدر های پنوماتیک (Pneumatic Feeder)، رول بازکن (Decoiler)، صاف کن )

 

✅مجموعه ما با کادری مجرب و حرفه ای با سابقه درخشان در زمینه ساخت فیدر های پنوماتیک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

✅گروه صنعتی فابیگ  از سال ۱۳۹۷ کار خود را با تکیه بر علم و اصول مهندسی در زمینه ساخت قالب و فیدر پنوماتیک و ابزارخطوط تولید قطعات فلزی وتولید قطعات فلزی آغاز نمود و با توجه به این مطلب که تولید قطعه در حال حاضر نیازمند سرعت و کیفیت است ، این مجموعه در همین راستا مبادرت به ساخت و تولید ابزارآلات خطوط قطعات فلزی نموده است . از جمله این ابزارآلات فیدرهای پنوماتیک است که استفاده از آن در تولید قطعات فلزی سرعت و دقت تولید را افزایش داده و هزینه تولید را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.

✅هدف اصلی این مجموعه ساخت انواع ابزار خطوط تولید و فیدر پنوماتیک بر پایه علم و دانش فنی روز و ارتقاء کیفی و مشتری مداری می باشد.

 

✔استفاده از بهترین متریال موجود
✔نصب و تنظیم بسیار آسان
✔سبک بودن فک متحرک
✔اعمال نیروی کافی در فک متحرک متناسب با ضخامت وعرض نوار
✔دارای شیر فرمان پنوماتیکی مکانیکی
✔یکسال گارانتی

فیدر پنوماتیک

•فیدر ابزاریست جهت حرکت دادن نوار فلزی با گام مشخص در هر سیکل کاری که مقدار جابجایی یا گام فیدر بوسیله پیچ تثبیت کورس و عرض نوار توسط دو عدد قرقره تنظیم میگردد . فیدر دارای دو حرکت رفت و برگشت، که حرکت رفت تغذیه نوار و حرکت برگشت بارگیری نوار می باشد . این عملیات بوسیله یک شیر فرمان پنوماتیکی مکانیکی میسر میگردد.

برچسب ها

#اموزش_ساخت_فیدر_پنوماتیک #ساخت_فیدر_پنوماتیک #فروش_فیدر_پنوماتیک #فیدر_پنوماتیک #فیدر_پنوماتیک_دست_دوم #فیدر_پنوماتیک_ساخت_ایران #قیمت_فیدر_پنوماتیک #فیدر_پنوماتیک #سازنده_فیدر_پنوماتیک #تولیدی_فیدر_پنوماتیک #تولیدکننده_فیدر_پنوماتیک

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “گروه صنعتی فابیگ”

Rating