شرکت فرآیند یکتا پژوه

راه های ارتباطی

  • تماس آسان
آکهی دهنده آقای وحدانی
شماره تلفن ثابت 02126302280
شماره تلفن همراه
وب سایت
تلگرام
اینستاگرام
آدرس تهران
تاریخ انقضا 1402/05/31

هنگام تماس با صاحب آگهی، اعلام کنید که از طریق سایت مشاغل تماس گرفته اید.

شماره تلفن: 09127238117

توضیحات

🔴شرکت فرآیند یکتا پژوه

 

✅تیم ما طی چندین سال فعالیت در زمینه فروش استانات سدیم- آبکاری قلع توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

✅شرح محصولات ما:

١- استانات سدیم (نمک قلع)

٢- استابلایزر آنالیز آلومینیوم

٣- نمک ساندور ( رنگ مشکی آلومینیوم)

۴- پودر کشش مفتول لوبری متال (lubrimetal)

 

◼️قلع فلزی است براق٬ دارای رنگ سفید نقره‌ای٬ در درجه حرارت معمولی در مقابل آب و هوا مقاوم است و اسیدها و بازهای ضعیف به سختی روی آن اثر می‌گذارند. برعکس اسید و بازهای قوی به آسانی روی آن اثر می‌گذارند. به راحتی لحیم‌پذیر است. قلع در مقابل مواد غذایی و اتمسفر معمولی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. با توجه به اینکه سمی نیست٬ کاربرد زیادی در پوشش‌کاری قطعات صنعتی مواد غذایی و صنعت کنسروسازی دارد.

 

🔷با کیفیت عالی و با قیمتهای مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های فلزات

  • بسیاری از فلزات تمایل به اکسید شدن دارند. با اکسید شدن سطح برخی از فلزات، یک لایه نسبتاً پایداری از اکسید فلز روی آن تشکیل شده و از خوردگی فلز جلوگیری می کند.
  • آلومینیوم از جمله فلزاتی است که میل ترکیبی زیادی با اکسیژن دارد، لذا سطح آن در معرض هوا به سرعت از یک الیه ی نازک اکسید آلومینیوم به ضخامت حدود ۰٫۰۱ میکرون پوشیده می شود و آلومینیوم را از خوردگی بعدی محافظت می کند.
  • آلومینیوم از پر مصرف ترین فلزات است و ویژگی هایی چون سبکی )وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد و مس است(،نسبت بالا استحکام به وزن، شکل پذیری عالی، خاصیت ارتجاعی، چکش خواری و انعطاف پذیری مناسب،هدایت حرارتی و الکتریکی بالا، با دوام و مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی اتمسفری، غیر مغناطیس بودن و عدم جرقه زایی، قابلیت بازتاب نور، قابلیت ریخته گری و جوش پذیری، کاربرد زیاد آن را در کاربری های مختلف صنعتی، ساختمانی، خانگی و تزیینی موجب می شود.به دلیل تنوع کاربرد، بهبود خواص سطحی و افزایش مقاومت به خوردگی آلومینیوم و آلیاژهای آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

برچسب ها

#شرکت فرآیند یکتا پژوه #فرآیند یکتا پژوه #استانات سدیم #نمک قلع #استابلایزر آنالیز آلومینیوم #نمک ساندور #رنگ مشکی آلومینیوم #پودر کشش مفتول لوبری متال #الکترولیت‌های آبکاری قلع #الکترولیت‌های اسیدی #الکترولیت‌های قلیایی #آبکاری قلع #رنگ آنادایز مشکی ساندوز

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “شرکت فرآیند یکتا پژوه”

Rating